/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
algolean
Fra : bitter
Vist : 240 gange
20 point
Dato : 23-05-05 22:10

Hej.

Er der nogle som har erfaring med at tabe sig i vægt ved hjælp af pillerne Algolean?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-05-05 22:26

Her er noget at gå i gang med af folks erfaringer.
www.kandu.dk/dk/spg/38634
www.kandu.dk/dk/spg/41912
www.kandu.dk/dk/spg/61705

Fup og fiduser vil jeg kalde det Som i øvrigt de fleste andre af den slags "mirakelpiller" også er.

mvh dova

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-05-05 22:35

Du kan ikke købe dig til en slankere figur. Den kommer kun ved sund, mager mad og motion.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : AnneLarsen

Dato : 23-05-05 22:56

øv det ville være dejligt om vi kunne slippe lidt let om ved det

Kommentar
Fra : Sarah007

Dato : 02-06-05 09:15

Hej du.

Min veninde har prøvet det i et par uger, hvorefter hun sendte det tilbage. Det eneste hun tabte sig var 2 kg og det var rent vand! Hun fik dog pengene tilbage, så hendes pengepung blev dog ikke lettere. Men mit råd til dig er at holde dig langt væk! ;)
Brug pengene på et trænningscenter i stedet!!

Håber det kommer til at gå godt for dig.

Venlig hilsen Sarah!

Kommentar
Fra : Sab_bj

Dato : 21-07-05 00:21

Hejsa...

Jeg har selv prøvet de piller, og det har min kæreste også.. Det hele lyder så godt! Men tro mig, det er bare en omgang LORT!!! Det virker ikke, det gør faktisk at man bliver mega sulten, så man ender med at tage på istedet for at tabe sig..