/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Mad Max
Fra : LASWILD
Vist : 720 gange
50 point
Dato : 23-05-05 12:42

Er der ikke nogen der kan fortælle om man kan få alle 3 Mad Max film med danske undertekster, og i så fald hvor?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-05-05 13:10
Kommentar
Fra : polles

Dato : 23-05-05 14:58

du kan også bruge www.dvdpriser.dk
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=7260&partnerid=37
http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?stockID=30310

Har selv handlet en del hos www.softchange.dk både hos www.dvdoo.com og der er altid god service og kommer til tiden med posten og priserne plejer at ligge helt i bund

Kommentar
Fra : polles

Dato : 23-05-05 15:02

undskyld jeg havde ikke set at de kun er på uk-subs der også :((

Accepteret svar
Fra : tomozy170758

Modtaget 50 point
Dato : 23-05-05 15:34

Det kan man mig bekendt ikke. Har selv anskaffet en 3-i-1 box m. Video / eng.v. hos Video-Netto. Dengang fik jeg at vide at jeg kun kunne håbe at de ville dukke op på DVD på et tidspunkt (1+2). Det samme gælder en lang række andre film fra samme tidspunkt.
Vh. Tomozy

Godkendelse af svar
Fra : LASWILD

Dato : 25-05-05 12:43

Tak for svaret tomozy170758.

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 25-05-05 13:58

Selv tak. - har selv været på jagt efter film fra 70 'erne som f.eks.: "Jordskælv", "Ormenes nat", "Kryb", "Piranah" o.s.v., men med samme resultat. Det lader til at de pågældne rettighedshavere af en eller anden grund, er lidt træge i det.
Vh. Tomozy