/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Tænding
Fra : larsaasted
Vist : 547 gange
20 point
Dato : 23-05-05 02:27

Hvordan stiller jeg tændingen på en BMW 320i fra 1986?

Jeg har prøvet at dreje på huset samt rotor - .... Men ved ikke havd jeg skal gå efter?

HJÆLP

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 08:02

Hvis ingen her kan fortælle dig det, så må du ud på bibliokeket og låne, eller ned til boghandleren og købe Haynes værkstedshåndbog. Måske din lokale og flinke BMW fohandler vil fortælle dig det, hvis du ringer dem op.
http://www.haynes.com/
Hygge...
Søren

http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&categoryId=14506&langId=-1&parent_category_rn=10215&top_category=10001

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-05-05 19:13

Du må først have en stroboskoplampe, "tendingslampe" så løsner du fordelerhuset og vrider det til mærket på remhjulet på kromtap akslen er 8-10 grader eller hva det skal være på din bil. Mens motoren kører og husk at demontere vakumslangen til fordeleren når du skal justere. Hvis du ikke forstår dette så skal du få din mekaniker til at gørd det.Eller spørg mer her.
alimak