/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hundesvært fiskespil (Bass strike)
Fra : kris3842
Vist : 396 gange
200 point
Dato : 20-05-05 14:11

Er der nogen herinde der kender noget til fiskespillet "Bass Strike" til Playstation???

Har spillet det med kæresten, og vi synes begge det er hundesvært - der er nemlig ikke nogen af os der kan få hevet fisken ind efter at den har bidt på krogen - hvad er tricket???

Nu har vi væddet en middag om hvem der først får løst gåden, så hjælp!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-05 15:54

haha næææææ du - du snyder jo ved at skrive herind - nup nu det væddemål uden snyd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-05 18:02

Her---- Vind så den middag :o4D

http://snyd.dk/display/2322

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-05 18:08

hvor er du tarvelig refi

Annuller spørgsmålet
Fra : kris3842

Dato : 06-02-06 00:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål