/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gæt 2 numre (svært)
Fra : Trine08
Vist : 531 gange
18 point
Dato : 19-05-05 20:38

Hej.
Jeg leder eftr det nummer hvor de spiller på motorsav ? Kan hverjen huske kunstner eller titel
Og
Har engang hørt et nummer der var lavet med Formel 1 biler. sådan så rytmen bestod af Formel 1 biler der gasser op og ned...
Nogle der ved hvad det er for et nummer ?
Mener muglivis det er tysk lavet....

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 28 point
Dato : 19-05-05 20:56

Jeg kan i hvert fald hjælpe dig med nummer to

Det er DJ Visage: Formula 1 (også kendt som The Schumacher song)

Motorsavsnummeret (det lyder grimt!) kan jeg desværre ikke hjælpe med...

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 19-05-05 21:01

Du er gud troed aldri nogle ville vide hvad det var .. fantastisk..
bliver lige nødt til at vente med at lukke,, håber på flere svar..
beklager jeg ikke har flere point,, men bruger alle mine point hverdag

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-05-05 21:13

Arrj, jeg kan da godt huske, at der var et motorsavsnummer.... Men hvem og hvad... Jeg må tænke mig lidt om...

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-05-05 21:28

Hvis det er et gammelt nummer er der mulighed for, at det er WASP og Chainsaw Charlie. Det er metal fra starten af halvfemserne... kan det være den?

Vaxen

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 19-05-05 21:33

Ja, det er der rimlig go chance for.. chekker det lige og vender tilbage

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 19-05-05 21:43

Hej husker fint det nummer og er næsten 100% sikker på der er tale om det amerikanske band Jackyl, som derved gav deres udgave af The Lumberjack

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 19-05-05 21:48

p.s.
nu kom navnet på CD'en også frem Choice Cuts

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 19-05-05 21:53

pps..

måtte lige kigge rundt på nette og fandt selvfølgelig denne side www.jackyl.com

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 19-05-05 22:39

Tak for svaret Kazistuta.

Okay,, hmm,, der må være flere der har lavet motorsavs sange, hvis man kan sige sådan, for WASP og Chainsaw Charlie har ihvertfald lavet en..
dog mener jeg ikke der bliver spllet meget på den sav i det nummer,, så prøver lige den du forslår også computer...
Beklager at ikke alle kan få del i de mange 18 point