/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Tagbox...
Fra : Currant
Vist : 562 gange
100 point
Dato : 19-05-05 19:51

Hejsa...

Vi skal en tur sydpå og er i år blevet nødsaget til at ha en tagbox med os... Men så var der en der snakkede om hastigheder på vejen og vandtæt... Så tænkte jeg at der sikkert var nogen af jer der kunne anbefale en box til fornuftige penge... Den skal jo være vandtæt og vi vil da gerne ku skyde en 160 km/t sydover... Nogen der kan hjælpe med et fornuftigt bud?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-05 19:54

Der er ikke mange steder du kan "skyde" 160.
Vandtæt er de forhåbentlig alle.
Hvis du ikke ellers skal bruge den, kan de lejes.

Kommentar
Fra : Currant

Dato : 19-05-05 20:16

Jamen kom med nogle bud på noget der duer - vi kommer fra Vejle Horsens egnen...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-05 20:21

12 dage 700.- kr http://www.pitstopportal.dk/default.asp?show=page&id=2327

Køb fra ca. 2000.- kr http://www.nibecaravan.dk/pages/tilbud.asp Det er billigt.

Det er jo forskelligt fra bil til bil med pris og hvilken der egner sig bedst.
Din mærkeforhandler har sikkert anbefalinger til netop din bil.

Kommentar
Fra : Lilledudi

Dato : 19-05-05 20:52

Du skal huske på at vægten ikke bliver for høj da det ikke er mange kg. man have på taget.
god tur

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 19-05-05 20:57

Nå, ja.

En tagbox vægt total 50kg.....4stk 6-8 m/m bolte, 160km/t
(modvind).
mit bud: max. 130 km/t
men hver "bondemand" sin kørestil..
god tur/ferie
/steen b.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-05 21:16

"Føtex" har boks til 1200.- kr i øjeblikket.