/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Downloade musikvideoer
Fra : den_nysgerrige
Vist : 339 gange
20 point
Dato : 18-05-05 19:00

Er der et sted man kan downloade musikvideo, uden man behøver bruge feks medieplayer til at se dem, Så man kan ligge dem over på en dvd skive bagefter.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 18-05-05 19:41

Du kan jo bare lægge dem ud på en dvd skive uden at se dem !
Har lidt svært ved at forstå hvad du mener ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-05 19:52

Hvis Media Player er den eneste afspiller du har - er der jo ikke andre muligheder.
Eller er det sådan at du ser dem online og IKKE downloader dem.

Hvis de fysisk ligger på din komputer kan du da brænde dem over som du har lyst til. Alle brænderprogrammer kan da klare det.

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 30 point
Dato : 18-05-05 20:54

Der findes, så vidt jeg er orienteret, ikke nogen lovlig serice, der tilbyder download af musikvideoer fra nettet. Du har derfor følgende muligheder:

1) Køb en DVD-optager med indbygget harddisk, så kan du optage alt det musik fra TV, som du har lyst til.
2) Find nogle lovlige musikvideokanaler på nettet (f.eks. har både MTV og tyske Viva musikvideoer liggende på nettet) og find en stream-ripper, som kan rippe musikvideo. Jeg kan desværre ikke anbefale en bestemt ripper, da jeg ikke selv har interesse i den retning (da kvaliteten af netmusikvideoer sjældent er særlig god).

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 19-05-05 03:22

Gå ind i din Winamp Player i Library trykker du på Winamp Video og der kommer et udvalg af musik videoer frem har du ikke Winamp find den på nettet den er gratis.

Godkendelse af svar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 19-05-05 19:39

Tak for svaret Kazistuta.