/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
ADSL uden fastnet tlf???
Fra : rotweiler
Vist : 612 gange
20 point
Dato : 18-05-05 16:30

Kan man have en ADSL forbindelse uden at være indlagt til at betale for en fastnet tlf også?

Jeg har TDC nu. Og der skal man have en tlf. ved siden af. Dvs. jeg betaler 500 kr. om mdr. for at gå på nettet fordi jeg også skal betale for min fastnet tlf. som jeg aldrig bruger.

Er der nogen selskaber der tilbyder adsl uden at man behaøver en fastnet tlf.??

P.S. Jeg har ikke kabel tv.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 30 point
Dato : 18-05-05 16:39

Ja da... f.eks CyberCity http://www.cybercity.dk/privat/
men overvej nu om du ikke skal tage det med telefoni også (se priserne på siden).
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-05-05 16:42

NB: Med telefoni og ADSL i en samlet pakke til 358,- kr/md. og CC ordner alt hvad angår overflytning fra dit eksisterende selskab - uden problemer for dig.
Hygge...
Søren

NB: Tilfreds CC kunde igennem +6 år

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-05-05 16:43
Kommentar
Fra : otto65

Dato : 18-05-05 17:11

Du kan også godt beholde TDC, hvis du skulle have lyst, og bruge webspeed, så behøver du ikke at have et tlf. abo. Det kræver dog at du har TDC Kabel TV (Hybridnet) for at få webspeed.

Kommentar
Fra : rotweiler

Dato : 18-05-05 17:21

Citat
P.S. Jeg har ikke kabel tv.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 18-05-05 17:27

Bare husk at TDC har garanteret hastighed. Det har ingen andre. Så du betaler også for kvalitet.

Jeg har kun hørt dårligt om Cybercity telefoni. Pånær fra CLAN.
Men deres internet skulle efter sigende virke i ny og næ

Men hvis du tager den laveste forbindelse hos TDC 256/256, og beholder din tlf. så sidder du for 1134 kr. pr. kvartal ca. så det er ca. 378 pr. mdr.

Så har du stadigvæk en fastnet hvis nu din mobil går død. Og det er 100 kr. mere end hod de andre ca. Og så virker der ordentligt.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 18-05-05 17:31

Men Tiscali har også ADSL uden fastnet. Men vær opmærksom på at du SKAL have en tekniker ud til 695 pr. mdr.
Også hos Cybercity. Det er fordi kobberet skal skiftes osv.

Tele2 har ikke adsl uden fastnet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-05 17:38

Se her - der er en debat om det samme, og det går åbenbart på om selskabet er repræsenteret på centralen eller ej.
Men det KAN lade sig gøre uden telefon.

http://www.comon.dk/index.php/forum/show/tid=42704

Kommentar
Fra : jb3112

Dato : 18-05-05 18:23

her hvor jeg bor vil cc ikke levere uden jeg har fastnettlf

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-05 09:25

Its a jungle
Ja jeg har ikke haft problemer med CyberCity (CC), men skal da ikke udelade, at andre har haft, men mon ikke man også kan finde et par kunder, som er utilfreds hos alle de andre udbydere... det skulle være mærkeligt hvis ikke. Jeg har i hvert tilfælde kun haft positive oplevelser og en god support / service.
Husk lige på at CC er de eneste som har "Boost" dvs. du kan øge din hastighed i en weekend, hvis du vil gå amok på nettet - læs mere på http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/boost/
Hygge...
Søren

NB: Jeg er IKKE ansat hos CC - så langt fra...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-05 09:30

jb3112... du vrøvler lidt
Hvis du kan få telefon indlagt, og din central er af typen "digital", så kan du få ADSL... også fra CC inkl. telefoni, men man behøver ikke telefoni for at få ADSL, selv om jeg kun kan se, at det kan betale sig at modtage denne ekstra service.

Godkendelse af svar
Fra : rotweiler

Dato : 19-05-05 11:13

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-05 11:16

Velbekomme... & takker for points
Søren