/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
Eksternt kontoudtog til kunder virker ik~
Fra : Leo.pedersen
Vist : 2030 gange
100 point
Dato : 17-05-05 12:55

Hej

Jeg bruger Business Solutions C5 og har opdateret til version 3,03.

Nu kan jeg ikke længere få udskrevet Externt kontoudtog til mine kunder.

Jeg har stadig punktet under "Debitor", "Rapporter"; "Periodisk" og "Externt kontoudtog".

Men ud for alle de andre udskrifter er der et lille ikon som et stykke papir med udskrift på, ud for "Externt kontoudtog" er der også dette ikon, men med et spørgsmålstegn på.

Før jeg skiftede til version 3,03, da havde jeg selvfølgelig importeret et kontoudtog fra standartrapporterne i C5, og rettet det lidt til.

Har lige (i en kopi af regnskabet) prøvet at importere igen, men det hjalp ikke på problemet.

Har kun brugt 4 af mine 5 rapporttilretninger, så det kan ikke være problemet.

Er der nogle som har det forløsende stikord.

Venlig hilsen

Leo Lund
www.erhvervsbogforing.dk

Accepteret svar
Fra : mariafrederiksen

Modtaget 100 point
Dato : 17-05-05 17:34

Jep.
I version 3, SP3 er der ændret i EksternKontoudtog, så den kører via QT-boks i stedet for direkte som rapport. Det betyder at den mangler i aktionslisten. Hvis du installerer den nyeste version 3.00 SP3, så er den med, men hvis du bare opdaterer, så skal du lige have rettet i aktionslisten (under debitorer/tilpasning - aktionsliste - standard).

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 17-05-05 18:31

Hej Maria

Hvad er QT-boks?

Nu har jeg i "debitor" - "Tilpasning" - "Aktionslister" - "Standart" tilføjet en linie således:

Funktion: DebKontoudtog
Aktion: Debitor_Kontoudtog
og sat flueben i "D", idet det var sådan de øvrige var sat op.

Nu kan jeg igen udskrive kontoudtog, men der er en ret irriterende fejl, det er at ALLE posteringer på kunden kommer frem, også selv om jeg i "periode fra" skriver en ny dato og også selv om jeg i "Posteringer" vælger "Åbne", har prøvet mange forskellige variationer, men med samme resultat.

Er der en løsning på dette følgeproblem?

Der er stadig spørgsmål i ikonen i menuen?

Leo

Godkendelse af svar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 22-01-06 08:56

Tak for svaret mariafrederiksen.

Da du er den eneste som har svaret, så får du point.

Jeg har ikke fået løst mit problem denne vej, men har som nødløsning kørt kontoudtog via "periodisk" "månedskørsel".

Har endnu ikke opdateret til version 4.0, men håber det virker bedre der.