/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Dual Xpress Graphics??
Fra : Aagge
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 16-05-05 16:45

Hejsa! Jeg har købt et DFI nForce4 Ultra-D! Det har plads til 2 grafikkort på pci-Xpress.. Men hvad er forskellen på DXG (Dual Xpress Graphics) og SLI ?? For jeg skal nemlig bruge DXG da jeg har overvejet at købe 1 grafikkort mere, men ved ikke om det kan betale sig???

Mvh Aagge

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 16-05-05 21:06

SLI er en sammenkædning af 2 identiske grafikkort (Lige nu er det kun Nvidia der kan køre SLI)
DXG er bare en support af 2 PCI Xpress grafikkort og kan i teorien være hvilke som helst grafikkort! Mest beregnet til at køre med flere monitorer af gangen!

Godkendelse af svar
Fra : Aagge

Dato : 17-05-05 23:57

Tak for svaret tedd.