/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
BRF-kredit-reklamen???????
Fra : beckski
Vist : 2410 gange
100 point
Dato : 15-05-05 21:11

Hej
hvad hedder kunstner og musiktitel i det nummer BRF-kredit bruger i deres reklamer for tiden ????
"sæt heller pengene i fast ejendom".... eller sådan noget ca. siger de...

tak

Beck

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-05-05 22:23

Hej

Ring på 70 10 21 00 (Alle dage 9.00 - 21-00) Der KanDu helt sikkert få svaret.

Fortsat god pinse

Franksp

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 15-05-05 22:40

ja ok.... gider ikke ringe til et kredit sted for at spørge om musik, vel... det her spørgsmål kræver at folk kender nummeret

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-05-05 22:49

Ja, så må du virkelig, meget undskylde. Du skriver "gider ikke ringe til et kredit sted for at spørge om musik, vel... det her spørgsmål kræver at folk kender nummeret". Jeg skrev bare dette til dig, da jeg selv er ansat i et Realkreditinstitut, så jeg ved du kan få hjælp der. Jeg mener at huske, at jeg før har prøvet at hjælpe dig, og har fået samme "dovne" svar fra dig. Så jeg skal prøve på, i fremtiden ikke at svare dig mere.

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 100 point
Dato : 16-05-05 01:34

jeg har ledt efter den samme sang, og har hørt at det måske er den her: Teddybears Sthlm -
Alma. men jeg har ikke selv hørt den endnu.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-05-05 01:43

Ja, den er hermed bekræftet det er den.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 16-05-05 10:40

kan du hjælpe yderligere og sende den til densoede@gmail.com ???

Godkendelse af svar
Fra : beckski

Dato : 16-05-05 10:42

Tak for svaret bruuno117.
Nice arbejde, du !!!!
jeg klarer mig uden den på mail....

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-05-05 11:26

jeg googlede den, men jeg har lige prøvet og søgt på kandus søgemaskine, og det spørgsmål er besvaret for længe siden ;) nogle gange burde folk tænke lidt mere logisk hehe

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-05-05 11:33

Det er ikke såen med den dovenskab....

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 16-05-05 11:50

jahhh men som sagt, det er lettere at få svaret på denne nemme måde end selv at skulle arbejde.... derfor "betaler" jeg også for det