/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Utæt tappehane på palletank ...
Fra : C_Truelsen
Vist : 2959 gange
80 point
Dato : 14-05-05 10:06

Hej

Vi har en palletank som regnvandsopsamling (1000 l).

Nu er tappehanen (der står "Schütz" på den) desværre blevet utæt - og vores gode regnvand drypper ud lige på terrasen - og det var jo meningen at vores blomster og køkkenhave skulle have glæde af vandet

Tappehane er med et håndtag (åbne-lukke) og indeni hanen er der en eller anden form for "halvkugle".

Er der nogen som ved hvor man kan købe en ny tappehane??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-05-05 11:49
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-05-05 12:14

du kan faktisk bruge en hvilken som helst hane, bare den har det rigtige gevind men prøv her
http://www.toolworld.dk/store.php?ctrl=150495&pno=79790&pointer=0