/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Keybord
Fra : okjk
Vist : 365 gange
100 point
Dato : 14-05-05 07:21

Hej. Jeg har et logitech trådløst tastatur og trådløs mus. Det har virket ok i et par år, men er nu begyndt at lave numre - på keybordet har jeg defineret et knap "søg" til at starte Google - men hver gang jeg har haft maskinen slukket er denne definition forsvundet - imens fx E-mail knappen beholder sin funktion - det vil sige at jeg skal starte i-touch ikonet manuelt det vil jeg meget være fri for - hvad gør jeg ???

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-05-05 07:28

Prøver at installerer driveren igen.
Hent den seneste driver.
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/finder/DK/DA,crid=270&categoryid=126
Gambrinus
PS : Go'morn'

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 14-05-05 07:46

Det kan være batterierne er ved at være flade

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 14-05-05 07:55

Har prøvet både at afinstallere - og derefter downloade opdateret software - samme resultat.
Det har intet med batterierne at gøre.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-05-05 17:59

Prøv at oprette din genvej på en anden genvejstaste, og se om den er lige så glemsom?

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 14-05-05 18:06

Ja - det har jeg også prøvet - lavede 2-3 stykker , tænkte så at der var et par i "reserve" - men den nægter.

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 100 point
Dato : 15-05-05 08:28

Jeg har lige installeret mit MX 3100 tast.+mus.
Logitech Setpoint lægger sig i Start - Alle Programmer - Start
Er den der hos dig ?
Ellers læg den ind manuelt.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 16-05-05 13:54

Tak for svaret Gambrinus.

Jeg tror det var hvad der skulle til - det har ihvertfald virket siden - hvordan den så er kommet UD derfra - er uvist men det kan jo være sket i "kampens hede" når man sidder og piller lidt med diverse programmer. Går der ged i det igen kommer jeg tilbage)