/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counterstrike condition zero
Fra : Solmyr
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 13-05-05 22:58

Hjæælp.. Jeg kan ikke spille online og kan ikke lige finde ud af hvorfor?

Alt er installeret, men når jeg vil logge på en server, kommer der bare et pop-up med reklamer for counterstrike spil der kan købes.
Kan ikke lige se hvad der er galt

Venligst, Rune

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 13-05-05 23:49

Hej Solmyr

Har du registreret spillet?
Du kan måske få den hjælp du søger her:
support@steampowered.com

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 14-05-05 00:29

jeps, jeg har registreret det, eller det går jeg da ud fra, jeg har skrevet alle personlige oplysninger.

Senere .. efter registreringen, spørger den efter en cd-key, men der er ingen key hverken på Cd-erne, i eller udenpå plastikæsken, spillet er købt i kvickly. Jeg undrer mig også lidt over, at der ikke er nogen manual med.

Accepteret svar
Fra : HJV9222

Modtaget 100 point
Dato : 14-05-05 00:46

Så må du tage turen ned til kvickly og få det byttet, så du kan få en cd-key. Cd-keyen sidder manualen hvis jeg husker rigtig.

Godkendelse af svar
Fra : Solmyr

Dato : 14-05-05 01:08

Tak for svaret HJV9222, ja der er nok ikke meget andet at gøre.

Rune