/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder den nu?
Fra : ida.sorensen
Vist : 372 gange
50 point
Dato : 13-05-05 17:06

Hej.

Hvem er det nu der har sunget de her to sange?:

1. Den der med "for du ikk´som de andre piger"? Og hvad hedder den rigtigt?

2. Den med "sotto voce syng for mig, syng om alt hvad der bevæger sig.." Og hvad hedder den?

Mvh Ida

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 60 point
Dato : 13-05-05 17:11

Den første er med Morten Fillipsen, som deltog i MGP (Børnenes melodi grand prix) tilbage i 2002, og vist blev i top3.

Den anden er vist nok Elisabeth. Hun har i hvert fald lavet en sang med den titel, og det er vist ikke maneg danske kunstnere, der har gjort det

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 13-05-05 17:13

Glemte lige....titlen på den første er ganske enkelt: "Du er ikke som de andre pi'r", mens Elisabeths altså hedder "Sotto Voce"..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-05-05 17:21

Ja, det er Elisabeth!

Junker har lavet en version.

Men Elisabeth har skrevet den.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-05-05 17:33

Lige en tilføjelse, lidt uden for spørgsmålet.

Elisabeth hedder Gjerulff Nielsen, og er søster til Gnags-forsangeren Peter A.G. Nielsen

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 13-05-05 18:03

dova> Men det skal vi da nok lade være med at hænge hende op på.....

Godkendelse af svar
Fra : ida.sorensen

Dato : 13-05-05 20:13

Tak for svaret Kazistuta.