/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
USB problemer
Fra : Studerende4444
Vist : 299 gange
50 point
Dato : 12-05-05 23:29

Jeg har 4 USB prote bagpå min computer som virker fint. Og 2 foran som også virker fint, å¨nær når jeg tilslutter min usb pen. jeg får også problemer med min kærestes USB. Jeg får meddelsen at ny hardware er fundet, men at den ikke kunne installeres. Det underlige er at slutter jeg usb pennen til bagpå computeren bliver de fundet og installeret med det samme. Som sagt duer alle andre enheder fint foran og bagpå. Det er kun usb pennene. Hvad er galt. begge Usb penne virker fint på begge vores bærbare computere.

Jeg har et ASUS K8V-X motherboard

Kommentar
Fra : gril

Dato : 12-05-05 23:54

hvad heder din usb pen

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 13-05-05 00:34

Kan måske skyldes, at der er USB 1 porte foran - og bagpå USB 2 ???

Og hvis så usb pennene kræver USB 2

Bjarne

Kommentar
Fra : grow

Dato : 13-05-05 00:38

Mener du om din kærestes USB-pen eller USB-port ?

Kommentar
Fra : Studerende4444

Dato : 13-05-05 14:09

usb pennene virker både til USB 1 og 2. Jeg kan se yderligere at den fejl jeg får er en I/O fejl

Annuller spørgsmålet
Fra : Studerende4444

Dato : 10-03-06 12:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål