/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
refi...en kort besked
Fra : marcussen1
Vist : 252 gange
50 point
Dato : 11-05-05 21:56

Jeg har lige udskiftet mit PINNACLE kort med et TYPHOON kort. Tro det eller ej, det piller samtlige kanaler ned lige med det vons.
Niels

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-05 22:03

Godt gået - ergo var der noget galt med kortet.
Kortet som sådant er nu godt nok. Jeg har haft mit i 3 år og det virker udmærket, men fabrikationsfejl kan jo opstå alle steder.
Håber du er glad for dit nye kort.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 11-05-05 22:20

Nu vi er igang, er der een, der kan fortælle, hvordan man gør billedet skarpere. På mit tv er alle kanaler knivskarpe, det er absolut ikke tilfældet, når jeg henter ned på PC'en.
Mvh
Niels

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 11-05-05 22:27

Nej - og det må du nok leve med.
En antenneforstærker på det kabel der går i komputeren kan måske gøre det, men KUN det der går i komputeren.
Det er også muligt at dit billede kan blive lidt skarpere ved finjustering af kanalen på kortet, samt at evt. fjernsyn IKKE er tændt samtidig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-05 22:29

Den eneste kanal jeg har et knivskarpt billede på er min videokanal (men det er for mig også den vigtigeste).

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 12-05-05 09:30

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-05-05 11:02

Selv tak