/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Spionkamera til pc`en???
Fra : Aagge
Vist : 797 gange
200 point
Dato : 11-05-05 16:32

Hejsa... Jeg har lige købt et lille spionkamera fra www.ibsvej.dk, men aner simpelthen ikke hvordan jeg får det tilsluttet pc`en! Jeg har prøvet at sætte det til tv, og der virker det perfekt! men håber at der er en som kan fortælle mig hvordan jeg tilslutter det, så jeg kan se det på min pc!! dette skulle nemlig være muligt!
Mvh "Aagge"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-05 16:35

Der må da være en brugsanvisning.
Et webkamera må da være nemmere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-05 16:47

Du har lavet det samme spørgsmål 2 gange.
Skynd dig at slette det andet - det er spild af point.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 11-05-05 17:20

Der er da ikke umiddelbart nogen steder på hjemmesiden du har linket til hvor der står at det kan sluttes til computer

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 210 point
Dato : 11-05-05 17:56

Jeg tror at for at du kan få det til at virke på computeren, skal du bruge et Tv-kort til computeren.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-05-05 18:00

Hvordan ser det stik ud på det camera.

(jeg tror også på at det skal tilsluttes et TV-kort)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-05-05 18:06

Det ser ud som om at det AV cable er med gult stik og skal ind i et tv-kort

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 11-05-05 22:12

Som dbl er inde på, skal du have et TV-kort eller lign. med video-indgang for at få det til at fungere.

Se endvidere ligende kamera, som det du har:
http://www.hh-netshop.dk/shop/default.asp?ProductID=28

Jeg har selv også et lignende kamera i s/h og når jeg ønsker at se via PCén, tilslutter jeg via videoindgangen (har PC med TV-kort og videoindgang).

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : Aagge

Dato : 12-05-05 16:54

Tak for svaret dbl
Mvh Aagge