/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
PC program(mer) til styring af "Mobilos"
Fra : Smukke_Ole
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 11-05-05 09:22

Jeg har for øjeblikket en SE T68i, og via et program, Float Mobile Agent, som jeg fandt på nettet kan jeg fra min PC kommunikere med telefonen, sende SMS, modtage SMS, redigere telefonbog, både i SIM og telefon, opdatere kalender m.v. samt synkronisere det hele via en BlueTooth forbindelse. Programmet virker dresværre kun med SE telefoner.
Nu overvejer jeg at skifte telefon, og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er nogen, der kender et lignende program til f.eks. Nokia ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 11-05-05 09:43

Nokia har deres egen PC suite som kan alle de ting Float også kan, og så følger det med når du køber telefonen, eller du ka ndownloade det gratis hos Nokia

Kommentar
Fra : Knogle

Dato : 11-05-05 09:44

De fleste mobiltelefoner har Aktivsync "så du kan tilslutte dem computer" via cabel eller bluetooth.

Men hvis du finder en mobiletelefon du syntes om kan du altid kigge på producente hjemmeside for at se hvilken programer der kan hentes til den telefon.

Hilsen knogle

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 11-05-05 09:46

-> Backtee

Tak for tippet, men hvad nu, hvis jeg falder for en anden telefon end Nokia ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 11-05-05 09:48

Tjah, så undersøger du på producentens hjemmeside om der findes software, det er jo ikke alle telefoner der understøtter synkronisering

Accepteret svar
Fra : oleeliassen

Modtaget 100 point
Dato : 11-05-05 19:20

Til Nokia findes bla. Bluetooth remote control, som fungerer ligesom fjernstyringsdelen gør i Float mobile agent. Det fungerer også til andre telefoner end Nokia.

-Ole

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 12-05-05 08:55

Tak for svaret oleeliassen.