/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Pausemusik hos TDC-erhverv
Fra : Mallie
Vist : 1318 gange
200 point
Dato : 11-05-05 08:49

Okay, denne her er nok svær, men jeg vover at spørge alligevel.

Jeg har lige været "på hold" ved TDC-erhverv og hørte noget meget dejligt soul-agtigt musik med en kvinde mens jeg ventede. Katie Melua agtigt, men jeg tror ikke det er hende.

Hende jeg kom til at tale med vidste ikke hvem det var, er der nogen som har hørt det og ved hvem det er ?

/Mallie

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 11-05-05 09:27

Prøv at gå ind på http://www.lytteposten.dk/
Der kan du høre udpluk af de fleste kunstnere. Og du kan vælge ud fra genre, placering på hitlister eller via søgning.

Har for nylig hørt en nyere med en, som jeg selv forvekslede med Katie Melua.
Kan selvfølgelig ikke lige huske navnet nu, men det er en rimelig kendt kunstner.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 11-05-05 09:32

Måske Kelly Clarkson... "Since U been gone" - eller en anden med hende

Accepteret svar
Fra : ujbv

Modtaget 200 point
Dato : 11-05-05 12:23

Hej Mallie

Tja ... jeg gjorde følgende (for dig) - jeg skrev en mail til TDC Erhvervs kundeservice med dit spørgsmål og her er svaret jeg har fået fra dem:

Hej!

Ventemusikken hos TDC er en norsk sangerinde ved navn Silje Neergaard - hendes pladeselskaber er Universal og det skulle være muligt at finde hendes CD Nightwatch i de fleste pladebutikker.

Venlig hilsen

Brian Orland

Håber det kan bringe dig videre i din efterlysning.

mvh ujbv

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 11-05-05 18:35

tillæg til ujbv's svar, som sikkert er korrekt :

http://www.lytteposten.dk/front/show.asp?ID=2996

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 12-05-05 08:27

Fordi de to personer jeg talte med hos TDC ikke anede hvem det var gik jeg ud fra at det ikke var så lige til at finde ud af. Godt gået !
Super mange tak ujbv,