/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
VW GOLF2 KAB FLANGE går istykker hele ti~
Fra : hansp
Vist : 462 gange
210 point
Dato : 11-05-05 00:03

jeg har en golf 2 og jeg har skiftet den 3 gange og den bliver ved med at gå istykker jeg mangler et godt råd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-05-05 00:13

Ja, beklager meget, men selv om jeg ved en masse om Golf, aner jeg ikke hvilken flange du taler om

mvh dova

Kommentar
Fra : hansp

Dato : 11-05-05 00:19

det er flangen der sidder mellem kaberator og manifold det er en stor gummi pakning de har den ved t hansen den hedder bare kaberator flange golfen er en 89 benzin klart nok

Kommentar
Fra : hansp

Dato : 11-05-05 00:19

det er flangen der sidder mellem kaberator og manifold det er en stor gummi pakning de har den ved t hansen den hedder bare kaberator flange golfen er en 89 benzin klart nok

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-05-05 00:42

Okay, så er jeg med.

Nu skriver du ikke hvordan den går i stykker, om den revner eller hvad.

Men jeg har ikke de bedste erfaringer med Thansens plastic og gummi-dele til Golf.
De holder som regel ikke længe. Så måske du skulle få fat i en original, selv om den nok er dyrere, men på den anden side, hvis du skal skifte den ud så mange gange, og den koster alligevel 169,- så bliver det da også hurtigt for dyrt.

Hvis det nu ikke er fordi, kvaliteten er for dårlig, skal du så til at overveje hvad det skyldes at den går i stykker,
Om din motor f.eks. går meget ujævnt og vibrerer så meget (mest i tomgang) at den bliver "rykket" i stykker af det.
Og om du har den skruet rigtigt fast.

mvh dova

Kommentar
Fra : hansp

Dato : 11-05-05 00:47

når der er monteret en nu går den rigtig godt en uge og så revner den indeni og bliver utæt den er spændt og alt det der men ja jeg er snart magtesløs

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 220 point
Dato : 11-05-05 01:01

Prøv at brok dig godt og grundigt ved Thansen.
De må sgu betale pengene tilbage når varen ikke dur, og få så fat i en original VW-flange.
det kunne lyde som om dem du har prøvet, er lavet af et for stift materiale, når de revner så hurtigt.
Normalvis revner sådan noget ikke så hurtigt, men bliver med tiden "møre" og revner/krakelerer på grund af ælde.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : hansp

Dato : 11-05-05 01:09

Tak for svaret dova.
jeg prøver en orginal og så vender jeg tilbage tak indtil vidrer

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-05-05 11:00

Selv tak, og håber du får held med det.

mvh dova