/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvad er et ps2 stik?
Fra : Sygate
Vist : 296 gange
44 point
Dato : 09-05-05 12:41

Et ps2 stik bruges til et tastatur bla.
Men når det drejer sig om et trådløst standard tastatur, er det så også stadigvæk et ps2 stik?

Med andre ord. Er det sammen princip med at der sidder et ps2 stik i tastatur indgangen bag på computeren ved en trådløs opkobling, som ved en kabel opkobling?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-05-05 12:44

Ja hvis det da er PS2 der er til senderen.
Dem jeg har set er med USB når det er trådløst.
PS2 bruges også til musen, men det er bare en anden indgang på computeren (motherboardet).

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 09-05-05 12:53

BjarneD --->

Citat
Dem jeg har set er med USB når det er trådløst.

?

Vil det sige at dem du har set ikke havde ps2 men usb forbindelse?

Og hvad er så normalt i dag, hvis jeg går ned og køber et trådløst tastatur?

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 09-05-05 12:54

Citat
Dem jeg har set er med USB når det er trådløst.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 09-05-05 12:55

Hmmm... mærkeligt at det ikke virker når man laver citater????

Laver det ellers lige efter bogen.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 54 point
Dato : 09-05-05 12:57

Ja det vil det sige, men det er ikke ensbetydende med at de ikke findes med PS2 og hvis jeg ikke husker helt forkert er der en lille adapter med så de kan sættes i PS2 stikket, sltså USB stikket i adapteren og adapteren i PS2, men hvad er dit problem?

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 09-05-05 12:57

Citat
Dette er et citat

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 09-05-05 12:58

Citat
Dem jeg har set er med USB når det er trådløst.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-05-05 12:58

Citatater laves sådan

Citat
skriv det uden de mellemrum jeglaver
[ c i t a t ]

din tekst

[ / c it a t ]

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 09-05-05 13:00

Citat
skriv det uden de mellemrum jeglaver

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 09-05-05 13:00

Citat
skjhfskdjhfskdf

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 09-05-05 13:02

Tak for svaret BjarneD. Jeg skulle bare have lidt info om noget der kun virker med et ps2 stik og ikke med et usb stik

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-05-05 13:02

ny linie hver gang

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-05-05 13:05

Jeg håber du fik det du skulle bruge ellers skal du bare uddybe spørgsmålet.