/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Hvorfor det?
Fra : michaelmoeslund
Vist : 441 gange
186 point
Dato : 08-05-05 21:59

Hvorfor sidder der et stik i mit nye grafikkort,der har en form der overhovedet ikke minder om et S video stik?

Hvorfor har jeg ikke set det inden jeg købte et forlængerkabel til S video?

Hvorfor hedder det stik der så sidder i mit grafikkort "DVI"

Skal jeg mon så ha' et andet stik, og hedder det så et "DVI" stik?

Hmmmm...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-05-05 22:01

DVI er beregnet til fladskærm!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 22:04

det er fladskærms kort

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 22:05

sorry tedd - kandu faldt i søvn

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-05-05 22:06

De fleste kort i dag har osse TV-out og det burde være S video

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 09-05-05 09:51

Så jeg ka altså ikke få et DVI stik over i et scart stik??

Der er 3 stik på kortet, et til skærmen, et til DVI, og et COMP stik....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-05-05 15:33

Der skal nok bruges et slags converterstik til det du kalder comp stik! Det er TV-out stikket! Hvad hedder dit grafikkort?

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 12-05-05 20:11

"comp" stikket ligner ligesom et phono stik....

Kortet hedder "G force FX 5200"

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 186 point
Dato : 12-05-05 20:39

http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=155476

Er det sådan en her du mangler?

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 13-05-05 19:19

Jahh!!

Jeg havde bare fået at vide, at der skal mere end 2 ben til for at overfører billeder....

Og så vidt jeg ka se, så er der da kun to ben i den anden ende(altså "comp" siden) af det der stik du linker til??

Men tak alligevel det ser rigtig fornuftigt ud

Go pinse...