/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
driver til Cruzer micro 512 MB
Fra : Fattig
Vist : 285 gange
120 point
Dato : 08-05-05 17:43

Jeg har problemer med at få memory sticket til at fungere i min gamle computer der kører med Windows 98. Når jeg går i kontrolpanel, system kan jeg se at enheden er der. Sidder i USB-ROD hub, hvis jeg højreklikker på denne kommer der en meddelelse der siger: Hardwareversion ikke tilgængelig.Driver til denne enhed er ikke instaleret (code 28)
Har forsøgt at finde driver via San Disk hjemmeside.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 130 point
Dato : 08-05-05 18:53

Hejsa
Har ikke selv kigget, men prøv via:
--> http://www.driverzone.com/
--> http://www.drivershq.com/

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 09-05-05 11:50

Har løst problemet, fandt drivere på San Disk.com

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 09-05-05 11:50

Har løst problemet, fandt drivere på San Disk.com

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 09-05-05 11:53

Tak for svaret CLAN. Fandt ikke løsning på problemet via dit forslag, men du gjorde da et forsøg og kom med det bedste (eneste) bud.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-05 16:21

Hejsa
Jamen det var da godt, at du fandt den rigtige driver.
Som sagt, så havde jeg ikke testet af om den befandt sig på de to henviste links, men gem dem... de er ret gode hvis man roder meget rundt (især med "gamle" ting).
Takker for points... selv om det ikke var mig, der kom med den rigtige løsning
Samtidigt tager jeg hatten af for dig, da det ikke er alle der "forstår" at lukke sine spørgsmål... det gør du trods alt, og respekt for det.
Søren