/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
voksning af hovedhår
Fra : nmv
Vist : 611 gange
50 point
Dato : 06-05-05 02:30

Hej, er der nogen, der har erfaringer med at vokse hår på hovedet?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 06-05-05 06:11

Ja, fik noget i Stuhr engang, mistede hurtigt interessen, da det klistrede meget.
Dette produkt her har fået en flot anmeldelse:
http://dochair.dk/osc/product_reviews_info.php?products_id=354&reviews_id=7

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-05-05 11:12

nmv - uvilkårligt læser jeg dit spørgsmål som at bruge voks til at fjerne hår - er det hvad du mener ????? Ellers har mulberry givet et godt link

Kommentar
Fra : nmv

Dato : 06-05-05 11:47

Undskyld, jeg har vist ikke udtrykt mig særlig klart Det, jeg mener, er voks til hårfjerning på hovedet - altså i stedet for barbering - for at holde sig skaldet...

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 06-05-05 22:15

nmv - nu vil jeg nu ikke håbe jeg bliver i en situation hvor det er nødvendigt - men ligefrem at fjerne håret med voksbehandling ??? Hvorfor dog - hvad har fået dig på ideen ????
Tror ikke jeg ville anbefale det - aws

Godkendelse af svar
Fra : nmv

Dato : 07-05-05 14:31

Tak for svaret miritdk; det er en lang historie - og nu dropper jeg helt idéen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-05 15:30

haha - ja aws - det ville jeg nok også gøre