/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Brugt hardware
Fra : klanger
Vist : 396 gange
100 point
Dato : 03-05-05 08:06

Jeg har været så letsindig og købe en IBM Thinkpad 6000 på en konkursauktion.....!
Nå, men der er da liv i dyret, men er selvfølgelig totalt tømt (fornuftigt)...!
Nu sidder der desværre "kun" et 1,44 diskettedrev i den. Er der nogen der ved hvor jeg evt. kan skaffe et CD Rom drev el. lign til, at "putte" inde i dyret. (billligt)...? Så jeg kunne smide lift software i den. Så bliver den nok lidt sjovere, for datteren og lege med!!!!!
Skulle der sidde nogen inde med oplysninger om en sådan super maskine og måske endda en manual ville jeg da blive lykkelig.
I øvrigt er der så nogen der vil anbefale et bestemt sted på nettet hvor man kan købe brugt udstyr til PC'eren o.lign og som virker?
PÅ forhånd tak!

Kommentar
Fra : legind

Dato : 03-05-05 12:37

den blå avis har måske noget

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 100 point
Dato : 03-05-05 12:46

Jeg har ikke et CD-Drev til din Thinkpad,
men hvad har du brug for af brugt hardware ?
Jeg har lidt af hvert.
Du kan sende en mail til wazs@sol.dk
Gambrinus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-05-05 16:00

Haves:
Compaq Contura AERO 4/25
Compaq Armada 7750 MT
Compaq Armada 1530 D

Ønskes:
En stor nok bærbar til rejselagring/visning af billeder og avi film.

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 10-05-05 15:09

Tak for svaret Gambrinus.