/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
kalender
Fra : graahede
Vist : 376 gange
100 point
Dato : 01-05-05 15:42

er der nogle gode link til en kalender jeg kan printe ud , evt en hvor man kan sætte billeder ind

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 110 point
Dato : 01-05-05 16:08

hvorfor benytter du ikke en af Word's kalendere.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 01-05-05 16:17

Eller går i Publisher, der kan du selv vælge mange ting....

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 01-05-05 16:21

kom lig i tanke om denne side www.lets-do-it.dk/indhold.htm her skulle du kunne se og måske lære lidt

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 02-05-05 20:23

Tak for svaret hcma.
tak for svarene , jeg havde håbet på et link til at downloade en kalender mvh graahede