/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
problemmer med telmore sim-kort
Fra : cbsjanten
Vist : 536 gange
55 point
Dato : 30-04-05 14:45

efter unlock af en samsung e700 kan jeg når jeg bruger et telia og tdc kort godt bruge tlf.
men når der skal et telmore kort i så virker det ikke jeg kan ikke ringe til eller fra den j
eg har prøvet det før med 2 nokia tlf. også hvor der var problemmer med telmore kort og kun telmore
hvad er det der gør at telmore kort er så "ustabile" eller hvad skal jeg kalde det
og er der nogle der har en løsning på det så jeg kan bruge telmore kortet i den samsung??

Kommentar
Fra : DarkDeviL

Dato : 30-04-05 18:26

Hvis du kan gøre det med alle SIM kort, undtagen Telmore kortet, så tyder det på Telmore SIM kortet er defekt.

Ring til Telmore's Kundeservice, og få nærmere besked om hvad du skal foretage dig.

Lyder nærmest som et nyt SIM kort,
- hvilket jeg på de fleste udbydere har set til et sted mellem 100 og 200 kroner..

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 01-05-05 12:31

det lyder som om dit simkort er af den gammle type
det har noget med spænningen at gøre
kontakt udbyder du burte kunne få et nyt kort GRATIS med samme nr
hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 02-05-05 12:46

jeg ved ikke rigtig hvad der er galt for jeg kan godt skrive smser med et hvilket som helst kort jeg kan bare ikke ring til og fra med mindre der sidder et kort fra telia i
nogen der har nogle ider?

Kommentar
Fra : DarkDeviL

Dato : 02-05-05 18:21

Kontakt dem du har fået den låst op hos, så.

Kunne tyde på noget med oplåsningen er gået galt.

= Mit næste bud.

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 55 point
Dato : 04-05-05 14:56

Prøv at gå ind på dette spørgsmål, og se nederst under helloo.dk kommentar - måske det kan hjælpe

http://www.kandu.dk/dk/spg/8710

/AMP

Godkendelse af svar
Fra : cbsjanten

Dato : 16-05-05 21:24

Tak for svaret ampere.