/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
blylodder
Fra : sln
Vist : 2234 gange
100 point
Dato : 29-04-05 09:58

Er der nogen der kender et sted,hvor man kan købe blylodder på ca. 25 kg?
hilsen sln.

Accepteret svar
Fra : Mad_Nuser

Modtaget 100 point
Dato : 29-04-05 14:36

prøv her www.greisen.dk

25 kg. det var da meget.
skal det være til et bælte ?
flere bruger et bly bælte med bly hagl (små kugler), da de liger bedre til kroppen uden at de nager på hoften.

mvh Mad-Nuser
webmaster på www.blaeks-prutten.dk

Godkendelse af svar
Fra : sln

Dato : 22-05-05 21:34

Tak for svaret Mad_Nuser.

Kommentar
Fra : sln

Dato : 22-05-05 21:39

Lodderne skal bruges til at spænde liner ud for at markere et eftersøgningsområde,har fundet løsningen,vægtklodser der sidder foran på en traktor,støbegods med vægt på 30 kg,lette at gå med da der er håndtag og de er smalle.