/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Inspiration søges
Fra : Backtee
Vist : 338 gange
200 point
Dato : 29-04-05 07:36

Kære Kandu'er

Jeg skal i gang med at lave min nye hjemmeside og det er jo altid et spændende projekt, men jeg mangler lidt inspiration og håber på jeres velvillige hjælp.

Adressen er www.kortoververden.dk og jeg driver en konsulentvirksomhed hvor jeg beskæftiger mig med mentaltræning/coaching, rygestop og FireWalk kurser.

Navnet på virksomheden henviser til det begreb at vi alle har vores eget kort over verden, og altså alle ser forskelligt på tingene.

Nu vil jeg så vente og se hvilke geniale ideer der kommer fra jer til hvordan min nye hjemmesde skal strikkes sammen.

Servicemeddelelse: JEG arbejder helst i Dreamweaver

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-04-05 08:15

For mig er gode link altid rare
http://www.scientificpsychic.com/
venlig hilsen www.erikogco.dk

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 29-04-05 08:46

ferik

Øh tak, men hvad var lige hensigten med det?

Kommentar
Fra : 1975

Dato : 29-04-05 11:11

Et andet link du måske kan bruge

http://www.zidore.dk/aztronaut/

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-04-05 11:36

min tanke var at du skulle se, og ikke spørge tilbage næsten med samme
eks. http://kelvin8.com/
på min hjemmeside
hvad med at søge på google eks yoga
ferik

Kommentar
Fra : dd8660

Dato : 29-04-05 16:40

Hej Backtee

prøv http://www.cwd.dk - der er tonsvis af inspiration i venstre side...
Meget af det er lavet i Flash - men man kan stadig blive meget inspireret til layout m.m.

Når det er Dreamweaver du arbejder i kan du tjekke denne side ud: http://www.macromedia.com/cfusion/showcase/index.cfm?event=finder&productid=1525&loc=en_us

Rigtig god fornøjelse

;-Dorte

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 30-04-05 06:48

Jeg takker foreløbig mange gange og der er klart gode links imellem, det jeg efterlyser er måske mere præcist en konkret ide til et tema.

Jeg har selv tænkt på det åbenlyse at bygge siden op som et atlas med "trykfølsomme" lande men kunne der vare andre ideer til noget der ville gøre den anderledes?

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 13-05-05 09:52

hej
hvad med at bruge kroppen eller en del af kroppen, måske hovedet eller hjernen og så dele den op i "trykfølsomme" områder, hvor de følsomme områder så fungerer som en menu der fører videre, men det kræver jo, at der lidt kød på det det fører videre til.

bare et forslag

//anne

Kommentar
Fra : thomassmukke

Dato : 23-05-05 11:04

Du skal altså have lavet nogle virtuelle ellementer, eller sagt på en anden måde den mangler mega blikfang. Der skal nogle elementer på som bevæger sig eller på anden måde skifter, den er gabende kedelig at se på. Ikke at budskabet og forretningen er god nok selvom jeg ikke kender markedet, det duer bare ikke kunderne når de når siden finder dig gabende kedelig jo.

Jeg forslår bare en animation eller billeder der skifter, eller bare noget bevægelse man kan også prøve med flash. Bare du får kunden til at interassere sig for produktet, det gør siden ikke folk gider ikke læse når der intet sker.

Hilsen tuhrskov@hotmail.com www.hestedanmark.dk