/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Grafikkort og Far Cry hjælp
Fra : biancaa
Vist : 472 gange
70 point
Dato : 28-04-05 23:43

Hej. Jeg har lige installeret et Geforce 6600gt grafikkort fra Leadtek,med tilhørende driver der hedder detonator 66:93.Nu vil jeg gerne spille far cry,men før jeg installerer det,vil jeg høre om nogle kender en bedre måske (special) driver,ell. evt.nogle patches,som jeg kan bruge,for at få bedst mulig spiloplevelse? På forhånd tak. M.v.h. Biancaa

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 70 point
Dato : 29-04-05 09:10

Den nyeste nvidia driver hedder 71.89 og kan downloades her til winXP
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_71.89.html
Hvis du ikke har farcry v 1.3 kan du downloade en patch her http://www.farcry.ubi.com/
Den understøtter shader 3 som dit kort er udstyret med!

Endvidere skal du have directX 9.0c fra Microsoft, men det tror jeg næsten du har!
Ellers kan du bruge windows update til at hente den

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-05 09:13

Jeg vil anbefale du downloader den internationale version af nvidia driverne hvis du kører med en dansk winxp

Godkendelse af svar
Fra : biancaa

Dato : 07-05-05 12:26

Tak for svaret tedd.