/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
OLie ved udstødning
Fra : Pornsim
Vist : 378 gange
20 point
Dato : 28-04-05 22:36

Hej hvad betyder det når min comet har olie oppe ved udstødning, der hvor den er sat fast til cylinderen og der er også olie nede i enden, det ser enda udtil at den har dryppet lidt med olie oppe fra cylinderen.. Er det noget der betyder noget, og hvad skal gøres?

Med venlig hilsen Simon

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 30 point
Dato : 28-04-05 22:41

Altså den skal jo ikke ligefrem dryppe men lidt sovs kommer der jo altid hvis du ikke ligefrem en den der gør den meget ren
Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-05 22:42

Ellers kan slangen til olietanken feks.være utæt

Godkendelse af svar
Fra : Pornsim

Dato : 30-04-05 18:21

TAXIER For svaret´..