/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Speedfight WRC 206
Fra : JM1989
Vist : 330 gange
50 point
Dato : 28-04-05 22:11

Hej allesammen
jeg har overvejet at købe en Speedfight WRC 206 men jeg har hørt at den køre mindre end 30 når man får den. er det rigtigt???
er der ikke en måde man kan få den til at køre hurtigere uden at tune den?

og lige til sidst nogle syntes at dr. big. er sejere. Hvad syntes i???

Mvh
Jack

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-04-05 22:15

Det er sådan set ligemeget hvad vi syntes, for det er din smag det kommer an på. Desuden er Speedfight en bedre maskine.
Alle scootertyper kan komme til at køre hurtigere ved at fjerne skiven i varioen, Speedfight kører normalt 30 og ved fjernelse af skiven kører den 50
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jegerdenbedsteskater

Dato : 29-04-05 00:52

Jeg har selv en speedfight 2- ac.. Den kør' omkring 60-65 km/t.. Og det var ved at fjerne skiven. Du kan også nøjes med at købe en 45 km/t udstødning, og fjerne begrænsningerne i den. Så vil den også komme til at køre ca. 45. ?

Kommentar
Fra : JM1989

Dato : 01-05-05 16:25

når jeg nu bor i silkeborg og køre frem og tilbage til randers (nogle gange djursland) kan man så ikke få en tilladelse eller sådan noget så den må køre hurtigere???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-05-05 16:41

Ha ha, Nej den går ikke Grønberg, det vil da kræve at du overbeviser folketinget og justitsministeriet, og at loven laves helt om.
Men du kan købe en 45 knallert hvis du har bilkørekort.
VH Palle Hansen
PS: Du skulle have en præmie for bedste spørgsmål.