/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
2000 pop up med spyware???:S
Fra : trytter
Vist : 806 gange
100 point
Dato : 26-04-05 17:07

ja dav, jeg har et problem med mit 2000. Det kører fint osv, men der kommer nogle gange nogle små winduer op hvor der står alt muligt om spyware, hvordan fanden får jeg dem væk?

PS: har windows antispyware

Sygate firewall og kaspersky antivirus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-04-05 17:42

installer en popup-stopper - for eks:
http://www.download.com/3000-7786-10361823.html

men for en sikkerheds skyld så besøg lige www.arlet.dk eller www.spywarefri for at være sikker på du ikke får vinduerne pga snavs på din pc

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 26-04-05 18:48

Jeg bruger Avant browser som har en indbygget pop-up stopper og en masse andre fede features

www.avant.com

Kommentar
Fra : plb

Dato : 26-04-05 20:58

er det når du er inde på hjemmesider eller bare når du sidder ude i windows normalt? har selv en m8 i samme problem, han har fået sig en trojan så du burde besøge www.arlet.dk eller www.spywarefri.dk (som miritdk skriver) og tjekke for diverse spyware, adware og trojans etc.

mvh Plb

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 26-04-05 22:54

beøver ikk være på nettet... det kommer også når den FX. er på pauseskærm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-04-05 09:47

SÅ synes jeg du skal til at få renset godt ud i din pc - så jeg gentager gå ind på www.arlet.dk - eller på www.spywarefri - få lavet en hijacklog og send ind - så bliver du hjulpet og kommer afmed snavset.
(har du et program der er baseret på reklamer kan det også være derfra - men det er sjældent)

god fornøjelse -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-04-05 09:49

ps... hvis du har downloadet en såkaldt spændende pauseskærm kan du have fået rigtig meget spyware med ind - så igang med dig

Annuller spørgsmålet
Fra : trytter

Dato : 06-02-06 23:15

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål