/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Købe lejlighed i Tyrkiet
Fra : marc43
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 26-04-05 14:35

Vi vil gerne købe en lejlighed i Alanya, Tyrkiet.

Er der nogle, der har gjort det og hvordan er det forløbet? Hvilke problemer har der været/succeser? Hvad med alt det praktiske som at rejse derned, finde den rigtige lejlighed, møbler osv?

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 26-04-05 14:59

hej prøv denne side
http://www.tyrkietboliger.dk/

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 26-04-05 15:12

Hej Marc43

Prøv denne side http://www.homeco.dk/danish/home/

De har turer hvor du kan komme ned og se lejlighederne på en guidet tur. Hvis du er interesseret i noget der endnu ikke er bygget, plejer der er være mulighed for at lave fællesindkøb af møbler med store besparelser.

Tag kontakt - så ordner de resten.

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 26-04-05 15:24

Hej og tak for de hurtige svar.

Jeg ved godt, at der er masser af sider. Jeg tænker på nogle personer - derude - der har prøvet det og hvordan er forløbet.

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 26-04-05 17:37

Sjovt nok, så var der noget i fjernsynet den anden dag, om netop dette emne - se udsendelsen her : http://www.dr.dk/hammerslag/

Kommentar
Fra : steenognina

Dato : 27-06-05 19:18

Hej maro43
Har du fået købt lejlighed ?
Vi har netop købt en i Alanya og fået en kanon service

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 28-06-05 07:56

Hej steenognina!

Vi har sat det lidt i bero, da vi synes, at priserne stiger lige lovlig meget. Ja det er jo det der er meningen når man vil investere, men ift. for et år siden, da vi begyndte at overveje det er priserne steget så meget, at man ikke får så meget for 600.000 længere.

Hvad har i købt og hvad har det kostet? Hvilken mægler har I brugt?

Accepteret svar
Fra : steenognina

Modtaget 50 point
Dato : 02-07-05 17:06

Hej Maro43

Vi har købt i Mahmutlar, det er ca. 12 km uden for Alanya og vi har givet 86.000 Euro på 6 sal og havudsigt, 50 m til strand, det bliver færdig til november 2005

Vi har handlet med Besthome og fået en kanon service.
Vi tager derned d. 10 juli og ser til byggeriet.

Godkendelse af svar
Fra : marc43

Dato : 04-07-05 08:04

Tak for svaret steenognina.

Det glæder mig at høre, man stadig kan få noget til rimelige penge.