/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
PS2 netværksadaptor
Fra : thulin
Vist : 599 gange
200 point
Dato : 26-04-05 08:49

Jeg har erhvervet mig en PS2, ny model.
Alle folk skriver at der skal bruges en netværksadaptor ???
Skal der også det på den nye model ????
Der sidder et netværksstik bag på konsolen.

Jeg kan jo bare sætte den til og finde ud af det, men der er lidt langt til min router, hvilket leder til mit næste sprøgsmål hvilket er, kan man køre trådløs netværk på sin PS2 ? Og hvad kræves til det ??? Man kan jo nok ikke bruge et alm. trådløs netkort.
Det ville være rart at skulle slippe for at trække kabler, og bruge en formue på et specielt PS2 netkort.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 26-04-05 09:29

hejsa.

Nej, den nye er med indbygget netværksadapter.

VH
Lyhne1

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 26-04-05 09:31

Fra Sonys playstation hjemmeside:
PlayStation 2 har faktisk fået presset endnu mere ind i sit slanke letvægtskabinet: Det nye integrerede NETVÆRKSSTIK giver dig mulighed for at slutte din konsol direkte til en bredbåndsforbindelse, så du kan gå online med en lang række netværksunderstøttede spil og programmer. Det er muligt at dyste, samarbejde og endda chatte med andre PlayStation 2-ejere over hele Europa og - i nogle tilfælde - resten af verden.

http://www.playstation.dk/

Accepteret svar
Fra : invisible

Modtaget 200 point
Dato : 11-05-05 15:37

Dit første spørgsmål. Der skal ikke bruges nogen netværksadaptor til V12, den smalle playstation.

Hvis du skal have den til at køre på trådløst netværk skal du have en "Wireless Ethernet Bridge" Du kan finde en på dette link:
http://www.dealtime.com/xPO-Linksys_Instant_Wireless_Wireless_Ethernet_Bridge_WET11_Wireless_bridge~CLT-HSNLF

Hvis du søger efter: wireless network playstation, finder du en masse gode sider med information.

Godkendelse af svar
Fra : thulin

Dato : 11-05-05 15:41

Tak for svaret invisible.