/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
DV kamera
Fra : Emmapigen
Vist : 425 gange
50 point
Dato : 25-04-05 18:31

Hej,

Kan jeg overføre mine optagelser til CD/DVD med et DV kamera, og bliver billedkvaliteten forringet af det?
Ellers andre råd til køb af kamera??

På forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 25-04-05 19:22

Hvis din comp kan håndtere og behandle så store filer så kan du godt hente og brænde de filer. Altså med det overførselsudstyr som nok følger med det camera.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-04-05 20:48

Ingen problem, forringelsen er så lille at du ikke bemærker det, men som emesen siger afhænger det lidt af pc'en

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-04-05 20:51

Noget der altid bør være med i overvejelserne er lagermediet.
DV bånd er ikke så dyre når du skal ha' det med på ferie.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-05-05 22:38

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 1 måned siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Godkendelse af svar
Fra : Emmapigen

Dato : 31-05-05 13:09

Tak for svaret emesen.