/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
login på kandu.dk
Fra : gril
Vist : 508 gange
200 point
Dato : 25-04-05 00:47

Hvofer skal jeg login på kandu.dk hver gang jeg skal ind og se et spørgsmål det har jeg ikke altid skulle

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-04-05 00:50

Hvis du logger på fra forskellige PCér kan det være årsagen.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-05 00:50

gril

Jeg ved ikke hvorfor, men på et "kort" tidspunkt havde jeg også det problem.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-04-05 00:52

Prøv også at slette cookies.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-04-05 01:00

Kommer den ikke og spørger efter om den skal gemme Login og Password? Hvis ikke, og du tidligere har sagt ja til dette, så slet dine Cookies som jakjoe siger. Log ind igen, så skulle den gerne spørge igen. Og så virker det fremover.

ans - hvad tror du LIGE din kommentar kan bruges til????
Når man bor i et glashus, skal man ikke kaste med sten

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-04-05 01:03

jeg har altid skullet det og det generer mig ikke - trods jeg valgte at der skulle huskes fra start (fejl fra min side da jeg normalt ikke bruger det)

kandu´s veje er af og til uransagelige

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-05 01:35

Min kommentar

Citat
ans - hvad tror du LIGE din kommentar kan bruges til????

Den kan bruges til at kandu til tider har problemer.

Jeg har været ude for at skulle "logge" mig ind på kandu.

Lige nu får jeg ikke mails fra kandu.

I morgen er det måske bedre

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-04-05 02:07

ans - jeg har sagt det før. Gør noget ved problemet i stedet for bare at brokke dig. Det hjælper.

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 25-04-05 02:51

Man sletter da ikke bare sine cookies, så ryger der en masse med som intet har med kandu at gøre

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 200 point
Dato : 25-04-05 03:07

Nogen bruger http://www.kandu.dk andre http://kandu.dk
det er tekniskt set to forskellige steder og giver derfor 2 forskellige cookies.
er du husket på den ene, betyder det ikke at du er det på den anden.
Nej jeg ville ikke brae slette cookies i blinde, så ville jeg jo midste en masse andre steder hvor jeg automatiskt logger ind.
men som en nulstilling af kanducookies, slet gerne disse.
de findes bedst ved:
vælg 'Søg -> Denne Computer' i søgefeltet skrives der *kandu* (husk stjernerne skal med)
Tryk så på Søg, der vil sikkert opstå en lille liste af filer der indeholder ordet 'kandu'
du skal kun slette dem der tilhører mappen Cookies,
Vær opmærksom på at hvis der er flere brugere, med egen opstartsprofil på pc'en
så har de sin egen cookiemappe, så slet kun dem der tilhører din egen del af pc'en.

Mvh Natmaden

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 25-04-05 08:54

Må jeg have lov at henvise til mit tip:

http://www.kandu.dk/dk/tip/11166
samt
http://www.kandu.dk/dk/tip/11168

På denne måde slettes KUN kandu cookies. Indimellem er der øjensynligt bøvl med Kandu's cookie håndtering, og så hjælper det at slette denne.

mvh berpox

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 25-04-05 13:53

Tak for svaret natmaden.