/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Til Toupie
Fra : arne.jakobsen
Vist : 560 gange
1 point
Dato : 24-04-05 17:31

Hej Toupie. Kan du ikke lige vise de seneste svar fra http://www.kandu.dk/dk/spg/65498 her, ellers skal jeg af med 150 point for at købe svaret.

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 11 point
Dato : 24-04-05 17:35

Selvfølgelig Arne

Fra : arne.jakobsen Dato : 24-04-05 17:24

Jeg har oplevet det én gang tidligere, da skrev til jeg til Kandu om det. De svarede at det jo ikke burde kunne lade sig gøre men de kunne ikke give en forklaring på det skete.

1 Kommentar

Fra : Toupie Dato : 24-04-05 17:26

Hej Jette, selvom jeg skulle have fået forhøjet 3 gange så passer det ikke med antallet af point......men "man" kan åbenbart nogle ting

1 Kommentar

Fra : Toupie Dato : 24-04-05 17:28

Arne, alt kan åbenbart lade sig gøre - selv det der ikke kan

1 Kommentar

Fra : ans Dato : 24-04-05 17:31

Og arne.jakobsen har fået ny mail-adresse hca ja det har jo meget med arne.jakobsen at gøre

Toupie trist for dig, at du kom af med flere point, jeg mener det.

1 Kommentar

Fra : Toupie Dato : 24-04-05 17:33

Ans, det er ok.....det sank godtnok en del i beholdningen men de står helt klart mål med den hjælp jeg fik

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-04-05 17:38

1000 Tak for svaret Toupie. Det var jo lidt meget lidt at skulle betale 150 point for.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-05 17:40

Ja det har du ret i Arne Og det var da så lidt....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-05 17:43

Godt for dig Toupie, at du fik den hjælp, du havde brug for. Men det må da være irriterende at kandu forhøjer og man kan ikke selv ændre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-04-05 17:45

Du kan sikkert få Kandu til at godskrive dem hvis du sender dem en mail om problemet.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-05 17:46

Ans, ja det er rigtigt nok det er da lidt ærgeligt Nu har jeg godtnok et par tusind på kontoen endnu, men det kunne jo også være sket for en bruger med knap så mange point på kontoen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-05 17:48

Arne, så skal de jo trækkes fra Backtee´s konto også, så det vil jeg ikke

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-05 17:50

Ellers tak for rådet Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-04-05 17:53

Jeg tror nu næppe at de ville trække dem fra Backtee's konto, han har jo ikke gjort noget galt. Kun Kandu har fejlet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-04-05 17:54

Og det koster jo ikke noget at spørge? Du kunne jo bede dem om ikke at trække dem fra hans konto med henvisning at det er dem der har fejlet.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-04-05 17:56

hehe, det er altså KUN cyberpoint der er tale om,
eller I spiller måske med kontanter?!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-04-05 17:59

Uhadada...Uhadadadada...
Tænk om 2 pladsen på månedens top ti blev truet, fordi en ved en fejl, har fået et par point for meget

Men det er altså sket før, at nogen er kommet af med så mange point.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-04-05 18:02

Pladder dova, læs dog tråden. Jeg skriver jo netop at de IKKE burde trækkes fra Backtee's konto.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-04-05 18:11

Det har jeg gjort

Men hvorfor gøre nogen værdiløse point til et problem..... som om det var verdens undergang om du skulle give 150 point for at få stillet nysgerrigheden, og at en har mistet for mange og en anden fået for mange point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-05 18:14

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-04-05 18:14

Det kunne du jo lade Toupie og Jeg om at afgøre, det kommer jo alligevel ikke dig ved hvad vi snakker om i denne tråd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-05 18:19

Tråden her er offentlig tilgængelig, man skal bare have point nok til at købe den, når timen er udløbet.

Jeg er sikker på, at du arne.jakobsen tjener 100% på denne tråd.

Kan du fjerne fluebenet?

Nej det kan du ikke, det er nemlig "din tråd"

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-05 18:38

Jeg syntes nu ikke Arne har gjort til det noget problem, han prøvede bare at hjælpe mig hvis nu jeg gerne ville have mine point igen.....og længere er dén da ikke!!!!

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 24-04-05 18:43

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-04-05 18:44

Sorry Toupie, men jeg synes, at hele spørgsmålet her, omhandler at det er et problem at skulle "betale" 150 point for at se et svar.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-05 18:47

Dova muligvis, men jeg kan da godt forstå Arne ikke gider - hvilket der forøvrigt heller ikke er andre der gør

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-04-05 18:49

Selvfølgelig ville man da det, hvis det var et spørgsmål man havde interesse i at se svaret på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-05 18:50

Citat
Hej Toupie. Kan du ikke lige vise de seneste svar fra http://www.kandu.dk/dk/spg/65498 her, ellers skal jeg af med 150 point for at købe svaret.

Det er nu det, der morer mig, samtidig har arne.jakobsen fået en e-mail, der hedder hca ......

H. C. Andersen levede også på "nas"

Som i H. C. Andersens eventyr, står der meget mellem linierne.

Og nu har arne.jakobsen fået 100% retur

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 24-04-05 18:51

Ja, hvor nærrig kan man være?? Når point er så vigtig .......

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-05 18:52

Helt seriøst..... Arne var den første der skrev i den anden tråd og forsøgte at hjælpe - jeg kan da godt forstå han gerne vil følge med i tråden, specielt fordi han spurgte Backtee om noget (og sikkert gerne ville se om han havde svaret) men at give 150 point for noget "lal" vil da være spild. Det er da også set før, at andre har oprettet tråde og kopiert andre tråde derind: Tror nok mere problemet, for Jer, er at det er Arne der gør det..

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 24-04-05 18:55

Nu går han jo meget op i point og hvem der ligger på 1. pladsen er meget vigtigt ............ så .........

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-05 18:57

Nogen går op i point, nogen går op i sladder og andre går op i noget helt andet.......og sådan er der jo så meget

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-04-05 19:05

Giver Dova ret der. 150 point er 'billigt' hvis man er interesseret i et svar. Tro det eller lad være, men for mig betyder disse cyberpoint absolut INGENTING

Aner faktisk ikke hvad jeg skal bruge dem til - og ville ønske jeg også fik muligheden for at forære mere end de 500 væk. Jeg kunne ikke drømme om at ærge mig, hvis det skulle ske, at jeg en dag fik fyret hele dynen af i ét hug..

Man starter jo bare med at spare op forfra
og om det er Arne, eller en hvilken som helst anden, der havde foreslået at Toupie skulle kontakte kandu, for at få sine point tilbage, havde for mit vedkommende været totalt ligegyldigt. Jeg morer mig bare enormt meget over, at nogen seriøst måler deres 'selvværd' i antallet af disse cyberskideligemegetpoint - uanset hvem disse 'nogen' er

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-04-05 20:23

Tror vi har gang i den fra Paulov så berømte Arne betingede refleks!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-04-05 20:26

Damn!! Denne tråd kostede mig hele 1 point!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-05 21:38

Og nu er den blevet en hot

Kommentar
Fra : plugster

Dato : 25-04-05 13:02

dette er virkeligt grineren , Shit det kostede et point