/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
To lys på et bord....?
Fra : Donholme
Vist : 2534 gange
20 point
Dato : 23-04-05 22:02

Hej Alle...

Jeg leder med lys og lygter efter guitar-akkorder til "to lys på et bord" af Otto Brandenburg.....
Jeg ville blive slemt glad hvis der var en venlig gut/gutinde, som havde et link eller noget i den retning...

PFT

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 20 point
Dato : 24-04-05 12:18

Sangen står bl.a. i Wilhelm Hansens røde sangbog (tre sangbøger, som er næsten uundværlige i en samling!), og akkorderne går:
1.vers: |C-Am7|Dm7-G|C-Dm|Em-G7|Am7-Dm|Gm6-A7|Dm-D|Dm7-G7|
2.vers: samme som ovenfor, pånær-------------------|D-Ab9-G7|C|
B-stk: |Em|Am6-H|Em-Am|Am-H7|Em|Am6-H|Em-Eb|G7|
3.vers: samme akkorder som til andet vers, samme tekst som til første vers.

Godkendelse af svar
Fra : Donholme

Dato : 25-04-05 08:23

Tak for svaret Kazistuta.