/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Godt / billigt regnskabsprogram??
Fra : FLN
Vist : 981 gange
20 point
Dato : 03-07-01 14:03

Hej.

Jeg har et lille spørgsmål omkring regnskabsprogrammer.

Jeg / konen har et lille firma hvor der skal føres regnskab, og vil bruge et program til det.
Jeg har prøvet med Stellar Office, men har ikke helt fået det til at køre rigtigt med kredit/debit mv. (hvilket jo nok er min fejl, er ikke regnskabs uddannet).
Jeg har så kigget på Stoneware's SummaSumarum, det ser ud til at være noget mindre, men også lettere for mig at finde ud af. Er der her nogle som har en mening om det, er det OK, eller for lille/billigt til noget seriøst???
Skal ikke skrive fakturaer ud med programmet, det sker i hånden eller et andet program, det er kun til regnskabet.

Mvh
Finn.

Kommentar
Fra : tryksen

Dato : 03-07-01 14:26

Umiddelbart ville jeg kigge lidt nærmere på Stellar Office igen.

M.v.h.
Hans

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-07-01 07:19

Hej Finn

Jeg har kun gode erfaringer med Stone's SummaSummarum, som også kommer i en PRO-version efter sommerferien (debitor, kreditor, fakturering).

Du finder desuden en alfabetisk oversigt over dansk-sprogede økonomisystemer her: http://regnskabsprogrammer.homepage.dk

MVH. Charlotte

"FLN" <FLN.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:Qui07.3436$DJ5.318399@news010.worldonline.dk...
> Hej.
>
> Jeg har et lille spørgsmål omkring regnskabsprogrammer.
>
> Jeg / konen har et lille firma hvor der skal føres regnskab, og vil
> bruge et program til det.
> Jeg har prøvet med Stellar Office, men har ikke helt fået det til at
> køre rigtigt med kredit/debit mv. (hvilket jo nok er min fejl, er ikke
> regnskabs uddannet).
> Jeg har så kigget på Stoneware's SummaSumarum, det ser ud til at være
> noget mindre, men også lettere for mig at finde ud af. Er der her nogle
> som har en mening om det, er det OK, eller for lille/billigt til noget
> seriøst???
> Skal ikke skrive fakturaer ud med programmet, det sker i hånden eller et
> andet program, det er kun til regnskabet.
>
> Mvh
> Finn.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-07-01 15:49

Jeg har gode erfaringer med PC firma. Faktisk blev jeg så glad for
programmet, at jeg søgte om at blive forhandler af det.

Har også prøvet stellar, men har desværre oplevet en del "bugs" i
programmet.

Til sidst: Concorde er i hvert fald for dyrt på lang sigt.

PCfirma har ALT hvad de fleste har brug for på lang sigt, der er god service
fra producenten, og skulle man have særlige behov, findes der et væld af
moduler der kan kobles på til en fornuftig pris.

MVH
Kenneth Pihl
Heegaard & Partner
www.side1.dk

"FLN" <FLN.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Qui07.3436$DJ5.318399@news010.worldonline.dk...
> Hej.
>
> Jeg har et lille spørgsmål omkring regnskabsprogrammer.
>
> Jeg / konen har et lille firma hvor der skal føres regnskab, og vil
> bruge et program til det.
> Jeg har prøvet med Stellar Office, men har ikke helt fået det til at
> køre rigtigt med kredit/debit mv. (hvilket jo nok er min fejl, er ikke
> regnskabs uddannet).
> Jeg har så kigget på Stoneware's SummaSumarum, det ser ud til at være
> noget mindre, men også lettere for mig at finde ud af. Er der her nogle
> som har en mening om det, er det OK, eller for lille/billigt til noget
> seriøst???
> Skal ikke skrive fakturaer ud med programmet, det sker i hånden eller et
> andet program, det er kun til regnskabet.
>
> Mvh
> Finn.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 20 point
Dato : 16-07-01 17:36

Staroffice er et alternativ til officepakken. Den udmærker sig ved at man kan downloade den gratis eller købe den for ca. 100,- regnearket er kanon i samarbejde med et tysk firma.

Kommentar
Fra : Lohals

Dato : 11-09-02 14:17

Hej
Summasumarom Pro Virker godt, er let at finde ud af, og billigt 1750 Kr incl.moms

Alex

Kommentar
Fra : 14u