/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Job som advokatfuldmægtig
Fra : jurist
Vist : 661 gange
300 point
Dato : 22-04-05 16:45

Jeg er nu ved at være færdig med mit jurastudie og er derfor på udkig efter firmaer som skulle mangle en advokatfuldmægtig.

Jeg er meget interesseret I, om der er nogen herinde, der skulle kende nogle advokatfirmaer (i jylland - gerne midt, øst eller syd) som ville blive glad for en uopfordret ansøgning? Jeg er både på udkig efter firmaer som søger pt eller regner med dette i den nærmeste fremtid.

Håber der er nogen der har nogle gode ideer

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-04-05 17:43

Kig i Den gule tlf.bog. efter Advokatfirmaer, lav en standard ansøgning og så det er bare med at begynde. Hvis din eksamen er god nok, skal der nok være nogen der er interesserede. Held og lykke Arne.

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 22-04-05 18:05

Jeg tror langt de fleste advokatfirmaer er interesseret i uopfordrede ansøgninger. Jeg kender i hvert fald flere, der har fået fuldmægtigstilling på den måde.

Du kan kigge på www.advokatnoeglen.dk og finde de advokatkontorer, der ligger i de områder, som du er interesseret i.

Kommentar
Fra : jurist

Dato : 22-04-05 18:42

Mange tak begge t

Mit spørgsmål var imidlertid nok lidt mere konkret ment - håbede på at der måske var nogen herinde der kendte til nogle firmaer som stod og manglede, så jeg kunne starte med at begrænse min søgning til disse (vel og mærke såfremt de passer til det jeg søger/ arbejder inden for mine områder)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-04-05 18:46

Det er såmænd meget forståeligt, ville jo gøre tingene noget nemmere. Som sagt: Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-05-05 21:11

Det er nu en måned siden du fik svar. Har du helt glemt spørgsmålet?

Kommentar
Fra : jurist

Dato : 23-05-05 07:43

Nej, jeg har ikke glemt spørgsmålet, men håbede på at der måske var en som havde et lidt mere konkret svar

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 300 point
Dato : 24-05-05 18:31

Hej jurist -> Ok så, men nu er det 1 måned siden, og der kommer nok ikke flere kommentarer med mindre du forøger pointantallet med min. 20 point. Derved kommer det IKKE øverst på Seneste 25, men det kommer i top på emnets topliste, og alle der abonnerer på emnet får en email. De der allerede har svaret på dit spørgsmål får også en erindring hvis de altså ikke har meldt sig ud af spørgsmålet ved at fjerne fluebenet. Altså: Medmindre DU gør noget aktivt for at genoplive spørgsmålet, kan du godt betragte det som værende dødt. Hilsen Arne Jakobsen

Godkendelse af svar
Fra : jurist

Dato : 24-05-05 18:36

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-05 18:41

Ja jeg hjalp forhåbenligt lidt. Held og lykke. God vind og Knæk og Bræk. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : jurist

Dato : 24-05-05 19:59

Tak