/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
PRIS PÅ MOPS??
Fra : heidi88
Vist : 795 gange
20 point
Dato : 22-04-05 14:23

Jeg overvejer at anskaffe mig en Mops, men vil først gerne vide i hvilken prisklasse denne race ligger i. Det skal være en ren Mops (dvs. ingen blandinger), men er der nogle der ved hvliken prisklasse en ren Mops ligger i??

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 22-04-05 14:49

Hvorfor ringer du ikke til en af kennellerne og spørger? Sandsynligvis ligger den mellem 6000 og 10000 kr ligesom de fleste andre racehunde. Det kan være individuelle prisforskelle efter hvor fin hvalpen er, eller efter hvor seriøse opdrætterne er. Det er noget dyrere at opdrætte "seriøse" hvalpe end "bare et kuld, der ligner".

Prismæssigt betyder det jo noget, om du søger en udstillingshund, -måske en hund til avl...

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 22-04-05 17:30

har du set dig omkring på nettet ??

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 22-04-05 18:07

Prøv Kennel Highwave, som er en meget seriøs opdrætter. (www.highwave.dk)
Mvh.
Kim

Accepteret svar
Fra : Sheine79

Modtaget 20 point
Dato : 06-05-05 18:55
Godkendelse af svar
Fra : heidi88

Dato : 06-05-05 19:30

Tak for svaret Sheine79.