/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gratis sms via nettet
Fra : rot
Vist : 553 gange
100 point
Dato : 22-04-05 00:48

findes der et sted hvor man kan sende grstis smsér fra til tdc/telmore/sonofon telefoner???

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-04-05 07:30
Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 22-04-05 10:10

http://www.coolsms.dk/

denne er virkelig god

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 22-04-05 11:09

www.beskeder.dk ......

Der er mange, men fælles for alle er - at hvis det skal være gratis er du ikke sikker på beskeden når frem.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 22-04-05 11:15

nej men jeg har brugt www.coolsms.dk i ca. 2 år og alle er kommet frem da dem jeg skriver til altid svarer tilbage.

Desuden er det altså sikkert nok, og det der gør at det er gratis er de reklamer man får lov at kigge på mens man skriver hvilket gælder for næsten alle sider nu til dags.

Men ROT kan jo kigge på dem alle og se hvilken han/hun bedst kan lide. Det er vel et temperements spørgsmål.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-05 11:19

Hvor har du ret "frk.fidus"

Skal man kun sende få smsér er telefonen nu det bedste.
Skal man sende mange bør man have et abo med gratis sms.
Jeg har hørt om unge mennesker der sender op til 500 smser OM DAGEN ?????

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 22-04-05 12:30

www.coolsms.dk fungerer vist ikke så godt som tidligere. Du kan i stedet prøve www.sms.ac - den er international, men skulle kunne det samme.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 22-04-05 13:11

sfl17...????

Hvad har du som belæg for at coolsms ikke virker så godt som tidligere? jeg bruger den dagligt og har ikke nogen problemer!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-04-05 16:21

ved at den virker hos tdc abb. http://www.smsme.dk/side2.php3?a=start

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 23-04-05 22:53

Cool Sms virkede kunne sende til næsten alle operatører og uden reklamer for et par år siden, men nu er det ændret..

Godkendelse af svar
Fra : rot

Dato : 27-04-05 16:52

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-05 17:03

Selv tak