/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
disney sang tekst
Fra : 0alfen0
Vist : 1322 gange
50 point
Dato : 20-04-05 14:49

hay... jeg har været inde på google for at finde teksterne til to sange fra løvernes konge... den ene er den simba synge tror nok den hedder "jeg blir meget snart mejestæt" og så er der den snag som Scar synger til hyjænerne... det ville være kanon fedt hvis der er en som kan hjælpe mig... :P

kram alfen

Kommentar
Fra : saca

Dato : 20-04-05 15:12

Den sang som scar synger hedder: "vær berdt". Men jeg kan ikke huske hele teksten til nogle af dem heller

Kommentar
Fra : eln

Dato : 20-04-05 15:50

sidste gang jeg manglede en tekst til en sang fra en disney film, lånte jeg videoen og lærte så både melodi og tekst på den måde

mvh eln

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 20-04-05 17:29
Kommentar
Fra : catilak

Dato : 21-04-05 07:33

hej

du kan få løvernes konge som sing along cd...der er teksten jo med...du kan få den bestilt hjem i de fleste musik forretninger...men ellers prøv cdon.com...
hilsen catilak

Godkendelse af svar
Fra : 0alfen0

Dato : 21-04-05 14:48

Tak for svaret ans. det var rigtig rart med den hjælp du gav... smiler...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-04-05 14:58

Tak