/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Er der mon penge/afkast i det her?????
Fra : Jaguaren
Vist : 594 gange
200 point
Dato : 19-04-05 22:14

Hej, jeg tænkte på, om det er en god forretning dette her, elsker at stå på ski, samt at vandre, plus muligheden for et afkast, hører gerne hvad I siger:

se her: www.dk-boligcenter.dk -> emneliste -> meran 2000 her kan I læse om ideen.

Jeg der kan være fornuft i det, hvad siger I? man skal ikke spekulere på at finde lejere!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-04-05 22:32

Man skal altid være på vagt, og hvor længe holder garantierne? Og et afkast på 3,5 % er jo ikke noget at skrive hjem om.
Det er specielt svært at styre noget fra Danmark, og hvis man så heller ikke kan sproget, såå?
Jeg er bange for der er for mange smarte forretningsfolk der skal tjene på ideen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Jaguaren

Dato : 19-04-05 23:21

Nej, der er danske oversættelser inde samt advokater. Har du læst om projektet inden du skriver negativt? Selvfølgelig skal man være kritisk, men man handler under dansk lovgivning bl.a. vedr. fortrydelses reglerne, det har jeg forthørt mig om.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-04-05 00:31

Jeg har da læst det der står der inde på boligcenter, men det er ikke nok til at overbevise mig.
Men hvis du bare vil have en bekræftigelse og medhold i at det er alletiders projekt, så for mig ingen alarm, så læner jeg mig tilbage og venter et par år, indtil det kommer i kontanten eller et andet program, hvor ham med Jaguaren er inde og fortælle om hvordan han blev .....
Nå, nu skal jeg heller ikke kun være negativ, men skulle jeg give dig et godt råd, så bliv ved ejendomshandling i Danmark, eller rejs derned, og selv lav handler direkte med de nærmeste (Hoteller og lign.)
Det er bare min mening, selvom jeg ikke har læst 50 siders prospekt.
Hvis det var så godt, så var der sikkert så mange både herhjemme og dernede (Advokater mm) der selv havde indvesteret.

VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 200 point
Dato : 20-04-05 08:20

Det lyder rigtig godt - så godt at jeg er ved at kaste op.
Jeg må ikke sætte vores okonomi over styr...........................ellers havde jeg nok skudt alle vores sparepenge i foretagenet.

Godkendelse af svar
Fra : Jaguaren

Dato : 20-04-05 08:32

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 20-04-05 19:47

det lyder godt, men jeg vil hellere investerer mine penge i aktier og det gør jeg i denne aktieklub

http://www.goldbranch.com/main.asp?Language=2&SponsorID=12105

yderligere info : teamseberg@yahoo.dk

mvh
jan
ps: 2004 havde vi et afkast på 489 %.....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-04-05 20:01

Rigtig flot Bovbasse.

Kommentar
Fra : Jaguaren

Dato : 20-04-05 21:28

hvordan lukker jeg spørgsmålet?