/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
metallica vs. lille per.. hvor???
Fra : onetime
Vist : 3148 gange
140 point
Dato : 15-04-05 23:14

Har hørt metallica vs. lille per (bommelommelom) på p3 et par gange, og jeg må bare eje den. Hvor kan jeg få fat i den???
Har selv prøvet at søge men kan ikke finde den : (

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 16-04-05 00:33

det er bastard pop fra monkey B på p3 og de er meget svære at finde da snagen bliver lavet privat og sendt til MB

Hvis jeg var villle jeg finde et program der kan optage din pc lyd og så høre MB og optage den der fra

dårlig og langsom løsning men mere kan jeg ikke gøre

nat nat

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 16-04-05 02:00

Selvom jeg har flere af Monkey Business' bastard pop udgaver, har jeg ikke den nævnte...hvilke to sange er det, som er mixet sammen?

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 16-04-05 12:32

Jeg ved ikke lige hvilken metallica sang det er men det er lille per's (bommelommelom)..

Kommentar
Fra : minkegees

Dato : 21-04-05 23:13

sangen fra metallica er Enter Sandman! jeg leder selv efter det nummer...MÅ BARE HA DET!!!

Kommentar
Fra : krichen

Dato : 23-04-05 19:17

Nej det hedder Sad but true,.... og derfor er Bastard nummeret: "Sad but bommelom"

Kommentar
Fra : toyboy20

Dato : 29-04-05 16:44

det er utroligt man bare ikke kan finde den sang...

kom nu en eller anden hjælp...

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 29-04-05 21:19

HEHE, ja den kan ikke findes. der må da være en der kan hjælpe..

Kommentar
Fra : Ex3mE987

Dato : 20-05-05 14:55

ville også blive lykkelig hvis nogen kan finde den !!

Kommentar
Fra : klokkeeek

Dato : 25-05-05 18:20

Er der stadig ingen, som kan finde den? Jeg har mange bastard-pop numre, men ikke lige den ovennævnte.. skriv, hvis i vil have andre numre...

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 02-07-05 07:37

Jubii Fandt den : ) her i forumet

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 02-07-05 07:42

Mange tak til ostemanden
http://www.kandu.dk/dk/spg/69902

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-05 12:52

ostemanden

hvis du kigger her i denne tråd så kig også lige her

http://www.kandu.dk/dk/spg/69920

Jeg har fulgt med på sidelinjen i dette spørgsmål, da min søn også var interesseret.

Point bliver forhøjet når du liger siger "hej"

Hilsen ans

onetime

Jeg håber ikke, at det gør noget, at jeg lige bruger din tråd!!!

God weekend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-05 12:53

liger = lige det var en upser

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 140 point
Dato : 02-07-05 19:02
Godkendelse af svar
Fra : onetime

Dato : 04-07-05 14:52

Tak for svaret ostemanden. Perfekt

Kommentar
Fra : William98

Dato : 04-07-05 15:11

Hej
Tak for svar den her har været svær at finde ;)

Kommentar
Fra : signe-freya

Dato : 07-02-06 19:16

ang. bastard sangen med lille per, hvis der nogle som vil være søde at sende den til mig, min kæreste vil bare eje den.

desværre virker linket:
http://brean.dk/Bastard.pop.-.Sad.but.bummelum.mp3 ikke mere... ØV ØV

Kommentar
Fra : jorten

Dato : 10-03-06 14:44

Linket virker ikke længere, jeg er meget interesseret hvis der er nogen der kan finde et nyt.