/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Hjælp til Navision
Fra : monique1983
Vist : 734 gange
50 point
Dato : 15-04-05 10:33

Jeg prøver på at hjælpe en kandt af mig.
Hun er bogholder og har for ny skiftet arbejde. Hun har i mange år siddet og bogført, men det har været med concorde.
Er der nogen der intet ligger inde med en nyere manual hun køre navision C5 fra ca 1997 - 1998 men er ikke helt sikker.
Hun er som hun selv siger ikke så teknisk anlagt, så det skulle gerne være en manual, som er meget uførlig, ikke tekniske udtryk for hvilke knapper hun skal trykke på.
Allerhelst efterlyster hun nok en manual, hvor hun kan se hvilke knapper der skal trykkes på for at starte bogføringen, komme ind i årsregnskab osv.
Hun har intet hjælp, hun er vikar i længere periode da den tidligere bogføre er længer varderne syg, og må IKKE kontaktes! og ingen andre i firmaet kender til det...

Kan i hjælpe mig og den bekendte af mig

Mange hilsner

Monica

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 15-04-05 10:49

Hun kan prøve at kontakte Microsoft kundeservice på 44 89 01 00. De må kunne hjælpe.

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-04-05 11:10
Accepteret svar
Fra : MathildeP

Modtaget 50 point
Dato : 19-04-05 22:03

Hejsa.

Der findes nogle bøger der hedder "C5 Light" eller "C5 Lite" kan ikke lige huske hvilken måde de har skrevet det på. Dem har jeg brugt nogle gange. Der er der forklaringer, og billeder af de skærmbilleder man kan få vist i C5. Den har været en rigtig god hjælp, da jeg som regel også er den eneste der bruger C5 i forbindelse med opsætning ved vores kunder...

Håber det kan hjælpe

Knus Mathilde

Godkendelse af svar
Fra : monique1983

Dato : 08-05-05 20:49

Tak for svaret MathildeP.