/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Cyllinder kit Til Gilera Runner
Fra : Runner4500
Vist : 441 gange
220 point
Dato : 14-04-05 21:10

Hva kan anbefales til sådan en (Gilera Runner 45 DD, Vandkølet, År 2000)??

max pris Ca 1500kr

Har kigget på
Polini Corsa H2O 47mm
http://www.scooter-shoppen.dk/system/design_produktliste.asp?valg1=Gilera&valg2=Runner/SP/DNA&gruppe=Cylinder&nummer=38
Og
47,6mm Airsal
http://protunahandels.de/product.asp?c=36020361&n=19076903&pn=19076908

Men ved ikke hva der er bedst, har haft airsal´en men den gik i smader da der gik hul på min olieslange
og var rimeligt tilfreds med den men hvis der er andre kit der er bedre i samme prisklasse ville det jo være bedre..

håber i kan hjælpe mig..

Runner´en har:
Polini Vario
21mm amal kaporator
next 70cc udstødning
powerfilter
ingen begrænsninger
Og ja et smadret airsal 47,6mm Cyllinder kit

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-04-05 22:56

Det er et rigtigt godt og slidstærkt valg, og jeg kan kun anbefale corsa.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Runner4500

Dato : 14-04-05 23:02

oki, har du nogen ide om hva ydelsen på Corsa´et er i forhold til airsal?
Hva Med de anhenaer der er på markede?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 220 point
Dato : 14-04-05 23:08

Athena som også sælges under andre navne yder nok lidt mere, men er ikke helt i samme kvalitet som Polini, og du får heller ikke så meget med til samme pris som Polinipakken.
Corsa og airsal er meget tæt på hinanden, men Corsas kvalitet og slidstyrke er bedre.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Runner4500

Dato : 14-04-05 23:56

hva navne er det da? Du må meget gerne smide nogle links, helst til noget som passer på dyret..
Men det lyder stærkt som om det er corsa der bliver bestilt.. hvis du kan anbefale en go butik/site så råb bare højt..
jeg hopper i kassen for idag, men er der igen i morgen..

mange tak for din hjælp indtilviddere..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-04-05 16:19
Kommentar
Fra : Runner4500

Dato : 15-04-05 16:45

det er 47,6mm Airsal der er udsolgt.. corsaen er ikke... tak for links..

Godkendelse af svar
Fra : Runner4500

Dato : 15-04-05 18:42

Tak for svaret pallebhansen.