/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HJÆLP! Min cpi giver mig grå hår
Fra : Zerro_cool
Vist : 456 gange
200 point
Dato : 12-04-05 23:32

motor diagram eller en håndbog til en cpi popcron.
kan i svaer mig på hvad at der er galt med min cpi. mår jeg gir den fuld gas så døer den og det lyder som om at den drukner. jeg har ranset min tank for vand og skit og det samme geller for min Karburator den har en top på 60 når det går ned af bakke og op af bakke ca 30 til 40 kmt når den skal trakke sig op af en bakke så døder den helt. før politiet had fat i den kørt den 80 til 90 kmt. på en flad vej og hade et sindtsyt optrak nu kør den 40 kmt på flad vej hvad skal jeg gøer for at få det tilbage.
hilsen leif
på forhånd tak

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-04-05 23:53

Hvis det stadig er den samme dyse som før politiet var der skal du nok nogle numre ned i dyse da det lyder som om den får for meget at leve af
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Zerro_cool

Dato : 13-04-05 00:00

det er det men det er hvis nok den standart dysse der på den men det hved jeg ikke helt om det er.
hvor stor er den standart dyssen til den og hvor finder jeg ud af hvor stor den er som sider i den lige nu

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-04-05 00:17

Af med kaburatoren der sidder den i bunden der står på den hvad størrelse det er
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Zerro_cool

Dato : 13-04-05 00:27

hej sune kan jeg ikke gøre noget for at få min gamle topfart til bage og optrak.
det som politiet tog var Rammeplade Remskive/ventilator Ruller Variomaticskål

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-04-05 08:53

Kan den ta omdrejninger hvis den står på støttefod?? Ellers kan det feks værer forkerte ruller du har sat i

Kommentar
Fra : Zerro_cool

Dato : 13-04-05 09:51

ja masser af omdrejninger så maget at den står at dejar og jeg kan nesten holle den tilbage

Kommentar
Fra : Zerro_cool

Dato : 13-04-05 10:48

kan det hjælpe men mogen nye ruller og hvis jeg setter Polini speed control på skal jeg så lave noget andet om for kunne udnytte det helt

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 200 point
Dato : 13-04-05 11:40

Altså jeg tror det er ca 5 grams ruller du skal have i Det med speed control aner jeg intet om
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Zerro_cool

Dato : 14-04-05 00:00

tak for din hjælp sune

Godkendelse af svar
Fra : Zerro_cool

Dato : 14-04-05 00:02

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-05 00:07

Takker og bukker

Kommentar
Fra : haubergRap

Dato : 03-03-06 18:30

HEJ har du svært ved at starte den og når du får den igang køre den så højt i tomgang.
Hvis den gør det så er det semi Ringen inde i motoren tæt ved tændingen deromkring,min havde samme problem og det var semiringen der var gået,så jeg fik det lavet nu køre den perfekt, den køre omkring de 90 ned af bakke og den er 100% lovlig spørg mig ikke hvordan det kan være,for jeg ved det ikke,jeg vil råde dig til at sende den til en fagmand hvis jeg var dig.